Klachtenregeling

Uiteraard stellen wij alles in het werk om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Klacht melden

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Toch kan het voorkomen dat niet alles naar wens is. Wij horen het graag als u klachten en/of suggesties hebt, zodat we snel voor een passende oplossing kunnen zorgen of onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Hoe behandelen wij uw klacht?

Nadat wij uw klacht hebben ontvangen nemen wij binnen 2 werkdagen contact met u op. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 14 werkdagen op te lossen.

Tips bij het indienen van een klacht

  • Geef zo precies mogelijk aan waar u ontevreden over bent en wat volgens u de beste oplossing zou zijn.
  • Stuur een kopie van alle relevante stukken mee.
  • Stuur geen originele stukken mee; u kunt ze namelijk zelf nog nodig hebben.
  • Zet altijd uw naam, adres en de datum in uw brief of e-mail. We kunnen uw klacht dan snel behandelen.

Komen we er niet uit?

Wij werken samen met klachteninstituut KiFid. Kifid helpt problemen op te lossen tussen consumenten en hun bank, verzekeraar, tussenpersoon, of andere financiële dienstverlener.

Mochten wij gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen, dan kunt u met uw klacht terecht bij het:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)

Postbus 93257
2509 AN Den Haag
Telefoon: 0900-3552248
Website: www.kifid.nl.
Ons aansluitnummer bij KiFiD is 300.014631.

Neem contact op